En yeni en kalıtelı güzel yama,mod ve jant seçenekleri ile karşınızdayız

38 yorum:

kayra akpınar dedi ki...

yapıyom ses aynı hepsini mi koyacaz

ramazan sayar dedi ki...

yamayı yaptım ama ses değişmedi nası değiştircez

Adsız dedi ki...

shift+a ya basın load dan seçin olur .D

mümtaz tekin mumtaz dedi ki...

hacı bu ınmıyo neden bı halledın

BY B&U GAMİNG dedi ki...

oldu
saol
emeğine sağlık

Adsız dedi ki...

kardes bu loada basınca listemi çıkıyor

Barış Algan dedi ki...

SA ÇOK GÜZEL OLMUŞ KARDEŞ OLDU İNDRİDM BASS SİSİTEMİYLE SÜEPR OLUYO WALLA PAT PAT PAT PATLAIITYOM ONLİNEDE :D

asd dedi ki...

bn shift a ya basıyom olmuyo !!!

Eren güler dedi ki...

yarışdayken bas

Eren güler dedi ki...

arkadaşlar indirin sonra lfs dosyasından lfs data-sound a atın hepsini
sonra yarışa girin shift +a basın bastıktan sonra load basın bu kadar

Unknown dedi ki...

saol kardeş

Osman Coban dedi ki...

saol kardeş

Eray Ergül dedi ki...

SAOL

Unknown dedi ki...

arkadaşlar shift a + defult dan egzozu seceniz

Adsız dedi ki...

saol kardişim benim

ibrahim çakar dedi ki...

BEN İNDİREMEDİM NASIL İNİYO

FurkiTR Gaming dedi ki...

nasıl kurcaz

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Türkçe Oda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Türkçe Oda dedi ki...

ARKADAŞLAR LFS DE DATA KLASÖRÜNE GİRİYORUZ ORDA ENGİNE KLASÖRÜNE ATIN ONDAN SONRA LFS YE GİRİN SHİFT-A YAPIN EN YUKAR DA SOL TARFTA DEFAULT YAZCAK ONA TIKLaYIN ORDA SES YAMALARI OLCAK BİRİNİ SEÇİP KULLANIN BUKADAR

sezai ilgüğ dedi ki...

35 tane var demi içinde

sezai ilgüğ dedi ki...

35 tane var demi içinde

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar Shift+A ya basın orda motor sesleri var

Unknown dedi ki...

oyuncu kanalından ben kasap fk arkadaşlar bu sitden basşka siteye bakmayın ya vürüs oluyo yada çöküyor

Unknown dedi ki...

sağolun indirdim oldu
yapamayan arkadaşlar
shift+a yapıp loada basın ordan seçin

Adsız dedi ki...

olmuyo mk load ıda yaptım hepsini yaptım olmuoy mk

Adsız dedi ki...

shift a ya basın gençler

Adsız dedi ki...

cvvvv

emir dedi ki...

shift basın gencler değisiyo sağol emeğine sağlağ

Adsız dedi ki...

BABA M5SOUND ÇOK GÜZEL

Adsız dedi ki...

hedef dosyayı değiştir diyorum oyuna girince modlar olmuyor yardım!!!

Unknown dedi ki...

Arkadaşalar LFS dosya konumunu açıp datadan soundsa atın hepsini sonra oyuna girip shift + a yapın load bölümünden seçebilirsiniz

Challenge Minecraft dedi ki...

Denicem bakalım okuduklarıma görede Shift + a ya basıp secicekmişiz :D
Şimdiden Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

allah raz alsun bu modu yapanaya

Unknown dedi ki...

nasıl olcak inmiyo bu

Önder Can dedi ki...

elinize sağlık süper

İsa Can Demir dedi ki...

Lfs Lamborghini Sesi Varmı İçinde

Adsız dedi ki...

35 mi 75 mi kaçsa düzeltin sayfa düzenini bozuyor yandex disk de 75 sayfa da
35 tane yazıyor düzeltin!!!!!!

Yorum Gönder