En yeni en kalıtelı güzel yama,mod ve jant seçenekleri ile karşınızdayız

11 yorum:

Tunahan Tekin dedi ki...

oyuna giriyorum sonra açıyom programı jant listesi dolmuyor yardım edin

DriftLowe dedi ki...

seçilen jantlar kendini yukluyo olması lazm bende öyle

Mehmet Türkmen dedi ki...

Net framework yoktur sende

Adsız dedi ki...

Admin tweak ayarı nasıl yapacagız

Oğuzhan Sarıca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oğuzhan Sarıca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aşkı Aydoğdu dedi ki...

öncelikle s.a admin kardeş ben indiriyorum programı sonra acmıyo . yoksa internetlimi

Adsız dedi ki...

sonradan jant nası ekleyebiliriz örneğin 5 kol jant falan

Adsız dedi ki...

hay aq şu soruya bi cevap ver aq

Adsız dedi ki...

S.a kardeş bn indirdim ama üstüne bastımda uygulama düzgün olarak başlayamadı yazıo çözümü varmı ???

Oyun Kralı dedi ki...

kardesım basma ozaman :D

Yorum Gönder