En yeni en kalıtelı güzel yama,mod ve jant seçenekleri ile karşınızdayız

8 yorum:

MUHAMMED KAYNAR dedi ki...

benim versiyon 0.6P yama oluyor ama iç dizayn yok. YArdım

Ankaralı Furkan dedi ki...

Paralımı bu sitedeki yamalar

Oğuzhan Gündoğdu dedi ki...

beyler yama hatalı çoğu şey bembeyaz camlar fln ve içinde 5 tane vob dosyası var aynı birini atsak bişey geliyo diğerinin atsak o şey gidiyo yeni şey geliyo nasıl yapıcaz bende anlamadım ama güzele benziyorda hataları giderilsin ve şu vob dosyaları yapılışı gösterilsin

LFSTÜRKİYE dedi ki...

En Güncel Yamalar,Yeni Araçlar İçin > http://lfsturkiyemods.blogspot.com.tr Sayfamıza Davetlisiniz! Yeni Obje Yamaları,Lfs Motor Yamaları,Lfs Sürümleri,Yeni Araçlar Hepsi Bu Sitede Mevcut!

Unknown dedi ki...

Ulan kodugumun dingilleri
buraya yazacagıza youtubeden izleseniz okadarda zor bişe degil

Unknown dedi ki...

yamayı yükledim lfsyi bozdu

Adsız dedi ki...

vobları nereye atıyoruz nütfen yardım edin atmin cok dosya var voblarda voblar 1 voblar 2 voblar 3 katlanır ayna vesare

hasan dedi ki...

beyler veryone nerden b akıyoz

Yorum Gönder